Kroki
1. Rozmowa telefoniczna lub mailowa
Rozmowa będzie prowadzona z Julią, która doradzi, wytłumaczy proces i umówi na pierwszą konsultację
Zadzwoń lub napisz:
2. Pierwsza konsultacja
Będzie prowadzona z główną psycholożką Anią, która na podstawie wywiadu z rodzicami/opiekunami i dostarczonej dokumentacji opracowuje plan terapeutyczny
3. Krok opcjonalny
Jeżeli dziecko nie ma jeszcze potrzebnej dokumentacji z poradni psychologiczno-pedagogicznej, a dalsza praca będzie tego wymagała, rodzic umawia dziecko na wizytę i dostarcza nam dokumenty
4. Krok opcjonalny
Jeżeli jest taka potrzeba, psycholożka przeprowadza obserwację dziecka w przedszkolu lub domu i przygotowuje pisemny opis obserwacji wraz z zaleceniami
5. Propozycja pakietu godzin
Na podstawie opracowanego planu terapeutycznego proponujemy pakiet godzin u specjalistów i omawiamy go z rodzicami/opiekunami
6. Akceptacja
Po zaakceptowaniu pakietu umawiamy dziecko do wybranych specjalistów i zaczynamy działać.
Rodzaje zajęć
- zajęcia psychologiczne (w nurcie behawioralno-poznawczym)
- zajęcia psychologiczne z wykorzystaniem elementów Stosowanej Analizy Zachowania
- zajęcia logopedyczne
- warsztaty TUS dla dzieci i nastolatków (Trening Umiejętności Społecznych)
- terapia z elementami integracji sensorycznej (SI)
- terapia ręki
- gotowe plany terapeutyczne oraz zalecenia do pracy w placówce przedszkolnej, szkolnej i w domu
- warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców
- warsztaty Mindfulness dla dzieci i nastolatków
- warsztaty rozwijające umiejętności interpersonalne dzieci i nastolatków
Testy psychologiczne:
- Test ADOS 2 (diagnoza autyzmu)
- Test Stanford Binet 5 (skala inteligencji)
- Test DIVA-5 (diagnoza ADHD)